Створення відео лекцій в дистанційному навчанні

Богдан Петрович Фещенко

Анотація


Мета дослідження – проаналізувати методику створення коротких відео лекцій для дистанційного навчання. Завдання дослідження: визначити структурні елементи навчального відео; дати рекомендації щодо методики створення визначених структурних елементів. Об'єктом дослідження є методика створення коротких навчальних відео лекцій, предметом дослідження є процес навчання студентів з використанням коротких навчальних відео лекцій. У дослідженні використано методи спостереження та аналізу. Практичним  результатом даного дослідження стане серія відео лекцій для дисциплін інформатичного циклу, призначених для використання у дистанційних курсах для  вищих начальних закладів.

Повний текст:

PDF

Посилання


Маркозов Д. О. Дистанційне навчання як інноваційна форма освіти / Д. О. Маркозов. // Педагогічні науки / Дистанційне навчання. – 2009. – №24.

Дистанційне навчання: Сучасний погляд на переваги та проблеми. // Витоки педагогічної майстерності. – 2012. – №10.

Khan Academy [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Khan_Academy.

How to Create Outstanding Educational Videos [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.youtube.com/watch?v=mIdd7Owp9jg.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.

Коментарі цієї статті

Дивитися всі коментарі


Факультет інформатики. Студенське електронне видання.