МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ОРІЄНТОВАНИХ СИСТЕМ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ

  • Дарина Кирильчук Гімназія 257 "Синьоозерна"

Анотація

Метою дослідження є визначення основних можливостей веб-орієнтованих навчальних систем під час навчання інформатики у закладі середньої освіти. Завданням дослідження є аналіз основних принципів та можливостей системи Google Classroom щодо використання її для навчання інформатики у закладі середньої освіти та обґрунтування переваг використання системи Google Classroom в якості веб-орієнтованої системи для дистанційного навчання. У дослідженні використано метод конкретизації (адаптування універсальних можливостей Google Classroom до індивідуалізованих вимог у закладі середньої освіти) та метод моделювання (побудова моделі дистанційної підтримки навчального курсу із використанням Google Classroom). Результатом дослідження є рекомендації щодо створення і практичного використання дистанційного курсу з інформатики для закладів середньої освіти на основі веб-орієнтованих систем.

Опубліковано
2019-05-16
Як цитувати
Кирильчук, Д. (2019). МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ОРІЄНТОВАНИХ СИСТЕМ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті, (6). вилучено із https://e-journals.npu.edu.ua/index.php/ikt/article/view/175
Номер
Розділ
Теорія і методика навчання інформатики у ЗСО та ЗВО